Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Kommande Album!

Av SpeAch-X / PeZt - 28 december 2009 02:00

      HardCore/Darkcore albumet

 "Release The Darkside Inside You"

kmr vara ett av mina mörkaste/brutalaste album nånsin

Kmr uppnå Qlimax i att spränga era trumhinnor

Ni ska inte våga hoppa i säng utan att kolla "Twice" under sängen

Detta albumet kmr bli mitt absolut bästa HardCore/Darkcore album ever


Produktion är i full fart as we speak


Alias : PeZt 

Genre : Hardcore / Darkcore / Terrorcore

ReleaseDatum : Under första halvåret 2010

__________________________________________________


 


 


  PsyTrance albumet

 "FlashBack"

kmr vara ett album med remixer på handplockade favorit låtar

från tidigare psy album

Men oxå nytt matrial men största delen remixade låtar


Alias : SpeAch-X

Genre : PsyTrance / Trance

ReleaseDatum : Okänt

__________________________________________________


 


      HardCore/Darkcore albumet

 "The Path To Blood And Anger"

Kmr ha sina rötter i Darkcore temat



Produktion är i full fart as we speak


Alias : PeZt 

Genre : Hardcore / Darkcore

ReleaseDatum : Under första halvåret 2010

__________________________________________________


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SpeAch-X / PeZt - 8 januari 2010 13:20


                              Som ni alla säkert redan förstått heter jag Thomas men kallas för "Totte" av de flesta jag kännerSom vart ett fylle smeknamn en gång i tiden som sen följde med o gjort sen dess.... Började prodda(Producera) mu...

Av SpeAch-X / PeZt - 31 december 2009 00:00


    ~ Enjoy the 2010 ~

Av SpeAch-X / PeZt - 28 december 2009 22:30


    Personligt: 1. Vad heter du? Thomas2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? faktiskt rätt nöjd med mitt namn3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? tro dom var nöjda med de jag fick4. Vilket stjärntecken är du? ...

Av SpeAch-X / PeZt - 1 december 2009 15:00


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ranking

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Music video

INTRO THE ONE

Skapa flashcards